Le Moustache
Entry About Linkies Stuff Follow




dreams
Wednesday, October 9, 2013 | 12:27 AM | 0 Students

hye awak :) assalamualaikum. so ape ce? sihat? hmm exam nak dekat. for standvengers, dah prepare ke belum? almaklumlah, manusia ni cepat pelupa. aku ni haa, baru belajar semalam, hari ni dah lupa. apa lagi yang lepas-ii ._. nak tau aku cakap pasal subject ape? math. sejarah. well. i hate thz subject. bila cikgu yang mengajar kelas aku tu masuk je, ayat first yang aku cakap kat fatimah "alahh menyibuk ah die ni. apesal tak datang je hari ni? baru nak rest kan mind, dah stress balik. grr" oke. i'm not suppose marah cikgu tuh. tapi, dah aku tak suka. nak buat cemana kan. haihhh. so, back to the topic.






oleh kerana aku teramat amat lah bosan duduk terperap kat rumah, aku bukak laa blog nii. tapi i still don't have any idea what to story about --' ceh bajet english pulak. almaklumlah, dah lama sangat stay kat new york ni,terikut ikut pulak budaya sana. hahaha. nak cakap aku gebang? elehhh, jelez ah tu. wekk :p *gigit lipas*





                  "every people have their own dreams"




so, kau mesti ada impian kan? yaa, impian. aku suka berangan. hahaha >< *tutup muka pakai bantal* kalau kau nak tau, daya imaginasi aku tinggi. tinggi gila. kalah gunung everest. hm maybe setinggi bintang? macam cerita randy pangalila -biar mimpi sampai ke bintang- hmm x) sometimes lepas aku tersedar dari "dunia aku", aku tergelak sendiri nd cakap "haha sherin-ii. benda tu tak akan jadi la bengong" hm :/

setiap malam.. bila tengok night sky, bulan, bintang... mesti aku termenung. than mula lah buat "dunia" aku sendiri. heheh ><

 kadang-ii kalau kita termenung, mesti kita teringat seseorang kan? hm aku pun :') kalau boleh, aku nak bawak orang yang aku sayang, pergi dunia aku sendiri. dunia warna warni. pastu kita boleh terbang macam burung, kita bebas, kita dapat apa yang kita nak, ada tangga menuju ke bulan, bintang. hm stop. aku dah mula merepek -,-

tapi setiap orang ada imaginasinya tersendiri kan? tak kira lah tinggi ke pendek. janji ade ._. okay. ce tengok gambar bawah ni. hehehe ;p walaupun aku dah ade yang lain, tapi susah betul nak lupekan mamat swag nih ==' idk why.






 okay. apa kena mengena Cr7 dalam cerita ni? eh skati aku ah nak letak gambar ape. sebok jewww. lagipun die ni abang aku. wkwk.

da ah. fi hifzillah. bye. 




Older Post